הסרת שיער לצמיתות

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער לצמיתותהסרת שיער לצמיתות

הסרת שיער לצמיתות מאזורים מסוימים בגוף בהם השיער הוא מיותר, כיום ידועה כאחד הגורמים לתחושה נעימה ואסתטית יותר בגוף, משפרת את הביטחון ואת הדמוי העצמי, ובייחוד כאשר מדובר בהסרת שיער לנצח אשר מאפשרת לנוח איכות חיים מדהימה. כבר מגיל ההתבגרות, הופעת שיעור מיותר על גופנו פוגעת בביטחון ובדימוי העצמי, וכך בגיל זה מתחילים בני הנוער להסיר את השיער בעצמם. הסרת השיער באמצעות לייזר היא שיטה מנצחת, שמאפשרת שקט נפשי באשר לשיער המיותר שעל גופנו, לתמיד. 

כיום, טיפולי הסרת שיער כל הגוף בלייזר אפשריים הן לגברים והן לנשים, לגווני עור שונים ולגווני שיער שונים. עם התפתחות הטכנולוגיה יותר ויותר, השיטות נעשות אף טובות יותר וכמעט ואינן כואבות, והתוצאה כמובן טובה ומדויקת יותר, ומחזיקה לתמיד. גם לאחר שנים רבות לאחר הטיפול, תוצאות הטיפול נשמרות היטב והשיער כמעט ואינו צומח כלל בחזרה.

אודות להסרת שיער בצמיתות באמצעות לייזר, גברים ונשים רבים חשים בטוחים יותר בעצמם. עולה הזמינות, שכן אין צורך בהשקעת זמן כלל וכלל בטקסי הסרת שיער למיניהם, היעילות עולה ויחד איתה איכות החיים. נשים וגברים יכולים להרגיש ספונטניים באשר לבילויים ויציאות, כמו לדוגמה קפיצה לים או לבריכה, בילויים ליליים ולבישת פריטי לבוש לנשים כמו שמלה או חצאית המצריכות הסרת שיער. וכמובן, האסתטיקה במיטבה. באמצעות טיפולי הסרת שיער לצמיתות בלייזר, ניתן למגר את השיעבוד, וליהנות מהדברים הקטנים.

מה חשוב לדעת טרם תחילת טיפולי הסרת שיער לצמיתות?

טיפולי הסרת שיער בעבר, היו אמנם יקרים במיוחד. אך כיום, הם מותאמים לכל כיס ולכל תקציב, בהתאמה אישית. מדובר בתכנית אשר לוקחת בחשבון את טווח הטיפולים הנחוץ בעבורך, משך זמן הטיפול שיידרש, ולוקחת בחשבון קריטריונים מסוימים שבאמצעותם ניתן להבין את צפי תוצאות הטיפול.

טרם תחילת הטיפול, השכילו להבין שמכון הסרת השיער שאליו פניתם מתמחה בתחום הסרת השיער. מדובר בטיפולים אשר דורשים התערבות של גורם רפואי, הטיפולים עצמם רגישים ויש לבצעם בצורה ממיומנת ומקצועית, שמא חלילה יפגע עורנו בצורה כלשהי מהטיפולים. הטיפולים מתבצעים באמצעות מכשור מתקדם, שנועד להעניק עבורכם בסוף התהליך את התוצאה המיטבית לזמן הארוך ביותר הניתן. מכוני הסרת שיער אשר מתמחים בכך יעשו שימוש בכלים ובמכשור שאכן יבטיח לכם את  התוצאות הכי טובות שתוכלו לקבל, ולצמיתות.

בכל הקשור לגוף שלנו, אל לנו להתפשר על פחות מהכי טוב. עלינו לשמור על הגוף שלנו, שהוא המקדש שלנו. וכמובן, איך לא, לשם המטרה לשמה נתכנסנו- קבלת תוצאה לא פחות ממושלמת של הסרת השיער המיותר כליל.

יש לציין שטיפולי הסרת שיער לצמיתות בלייזר מאושרים על ידי כלל הארגונים הרפואיים, אינם מסכנים אותנו ואת גופנו. הם למעשה אף משמרים אותה שכן הם מסייעים לנו לשמור על עור חלק ונעים, ללא חתכים, גירודים או פצעים מתכשירי הסרת שיער למיניהם. וכן מונעים תופעות לוואי יומיומיות לא נעימות כמו זיעה וריח לא נעים.

לאחר שהחלטתי לבצע טיפולי הסרת שיער לצמיתות, מהיכן מתחילים?

לאחר שבדקנו ומצאנו כי אנו מעוניינים להתחיל בטיפולי הסרת שיער לצמיתות, הגענו אל מקום הטיפול אותו בחרנו לאחר בדיקה מקיפה של המלצות ותוצאות תואמות את ציפיותנו, הגיע הזמן להתחיל. נקבע פגישה ראשונה שהיא פגישת התאמה וייעוץ. פגישה זו חשובה במיוחד מאחר שהיא הופכת את הציפיות שלנו מהטיפול בראי המציאות, ויחד עם הנתונים הטבעיים שלנו מתקבל צפי אמיתי ואותנטי לתוצאות האפשריות בענייננו. הנתונים הטבעיים מתייחסים למשל למין המטופל, שכן יש שיטות טיפולי לייזר שונות לגברים ולנשים, עובי השערה, מידת השיעור, צפיפות השיער ועוד.

אם נמצא כי אנו מתאימים לטיפול וכי התוצאות האפשריות עולות בקנה אחד עם רצונותינו, נוכל להמשיך ולבנות תכנית מותאמת אישית בעבורנו, עד להשגת התוצאה הרצויה והטובה ביותר שניתן. תכנית זו תעגן בתוכה את זמן הטיפול, כמות הטיפולים שיידרשו ואת משך זמן כל טיפול. בין כל טיפול לטיפול תהיה בדיקה רפואית על מנת להבין האם הגוף שלנו מגיב כראוי לטיפול, וכיצד יהיה נכון להמשיך. המסע יסתיים כאשר נגיע כמובן, אל התוצאה הסופית, שהיא הסרת שיער לצמיתות ויצירת איכות חיים נוחה, נעימה מושלמת.

הסרת שיער לצמיתות
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

074-7691214

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!