שיטות להסרת שיער

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

 

שיטות להסרת שיערשיטות להסרת שיער הוא בין הנושאים הכי מדוברים בתחום הרפואה האסתטית והקוסמטיקה. אם עד לפני מספר שנים ניתן היה להסיר שיער באזורים שונים כמו המפשעה, הפנים, הידיים והרגליים באמצעות שעווה בלבד, היום יש מגוון של שיטות להסרת שיער כמו הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באפליציה, הסרת שיער ב-IPL ועוד. אם בחורף הנושא מתחיל את שנת הדובים שלו, עם בואו של האביב, כולנו מפשילים שרוולים, מורידים את המכנסיים ונשכבים במסירות מלאה על מיטת הטיפולים. אז לפני שבוחרים את השיטה שהכי טובה לכם, זה הזמן קצת לקרוא ולהפנים.

 

במדריך הבא נציג בפניכם את השיטות השונות להסרת שיער, היתרונות אל מול החסרונות, המחירים של כל שיטה ושיטה וכל מה שצריך לדעת על הסרת שיער בישראל.

 

למה בכלל להסיר שיער?

הסרת שיער הוא נושא אסתטי המתקשר באופן ישיר ליופי החיצוני שלנו ולנוחות. עדיין הנושא שנוי במחלוקת, שכן יש כאלה שאומרים שהשיער הוא חלק בלתי נפרד מהגוף שלנו- אז למה להסיר אותו ויש כאלה שרואים בו מטרד של ממש ורוצים להיפטר ממנו כמה שיותר מהר. יש נשים שרק שמות לב לזקיק אחד שמתחיל לצמוח וכבר נכנסות להיסטריה 🙂

 

עבור רבים מאיתו, נשים וגברים כאחד, שיער שלא גדל באזור הקרקפת והגבות, אינו רצוי בשום צורה. נשים המסירות שיער באופן קבוע מתמקדות במגוון של אזורים כמו הידיים, הרגליים, המפשעות, בתי השחי וגם הפנים. אצל גברים לעומת זאת, האזורים הנפוצים יותר הם הגב והבטן אך יש כמובן גברים שמסירים שיער מאזורים נוספים בדומה לנשים. הסרת שיער מאפשרת לנו:

  • להתלבש ולהיראות איך שאנחנו רוצים בביטחון מלא ותורמת לשיפור הדימוי העצמי שלנו
  • מפחיתה מצבים כמו הזעת יתר
  • הלגיע לחדר הכושר או לתכנית הספורט שלנו בביטחון מלא ולהשויץ עם בגדי הספורט המדהימים שלנו
  • מעניקה לגוף מראה אחיד, חלק ונעים
  • משפרת את התחושה שלנו במקומות כמו חוף הים ובריכת השחיה
  • משפרת את הביטחון שלנו עם בני הזוג
  • ועוד…

שיטות להסרת שיער – יתרונות חסרונות ומחירים

הסרת שיער באמצעות גילוח

אז לגילוח אין כל כך הרבה יתרונות משום שהוא מעודד צמיחה מוגברת של השיער אבל היתרון המרכזי שלו שאפשר לעשות אותו בכל מקום ובכל רגע נתון. אין צורך להשתעבד לשום מכונה או טכנולוגיה. שולפים אות, מגלחים את השיער הלא רצוי וסיימנו. יחד עם זאת אין צורך לחכות שהשיער יתארך, מותר להיחשף לשמש וזה נוח, אין מה לומר.

 

העניין הוא, שבטווח הארוך הגילוח מזיק לעור, גורם לעור יבש, הופך את השיער לעבה וקשה. כמובן שהמחיר מאוד זול שכן נצטרך לשלם על הסרת שיער באמצעות גילוח רק על הסכינים עצמם. ברשתות הפארם השונות וברשת האינטרנט ניתן לרכוש סכינים פשוטות בעלות של כמה עשרות שקלים בודדים או סכינים מתוחכמות כמו למשל  סכין ארגונומטרית בעלות של 100 ש“ח. השיטה היא יעילה משום שכל השיער נעלם אבל, צריך לעשות זאת כל כמה ימים. ללא כאב. הסרת שיער באמצעות גילוח מתאימה למי שלא מוכן או מוכנה לסבול את הכאב של שאר השיטות, למי שאין זמן לבזבז במכוני הקוסמטיקה ולמי שלא מפריע לו שהשיער הופך פחות ידידותי עם הזמן.

 

הסרת שיער באמצעות משחה או קרם להסרת שיער

השוק מציע קשת רחבה של מוצרים, קרמים ושעווה להסרת שיער מהזול עד היקר, מהמסובך ועד הפשוט ביותר. הקרם פועל בדיוק כמו סכין. מסיר את החלק של השיער שנמצא מעל פני העור מבלי שיושפע השורש. מתאים למי שלא מתחבר לסכינים. קל מאוד לשימוש, אין צורך במגע היד כדי למרוח את הקרם (בתכשירים המתקדמים יותר), מתאים לאזורים מוגבלים (לא על הגב או הבטן או הפנים). העלות לספריי או קרם נעה בין 40-60 ש“ח. כל השיער נעלם ויש צורך לחדש את התהליך בכל פעם שהשיער צומח. ללא כאב. היתרונות והחסרונות של השיטה הזו הן בדיוק כמו שיטת הגילוח.

 

הסרת שיער באמצעות שעווה

פעם, שהשעווה עדיין לא הייתה חלק מחיינו, היו מסירים שיער עם רצועות של בד וסוכר. אין ספק כי מי שאין לו סף כאב גבוה, לא יוכל להתמודד עם מריטת השיערות הזו. בעוד את שתי השיטות הקודמות, ניתן לעשות גם בבית, כשמדובר בשעווה, עדיף שקוסמטיקאית מוסמכת תעשה זאת עבורכם. לא מעט מקרים של תאונות כוויה קרו בשל חוסר זהירות בהסרת שיער בשעווה בבית. היזהרו!

 

כן ניתן לרכוש שעווה לחימום ביתי במיקרוגל ורצועות מיוחדות אבל זה דורש המון זמן והתעסקות. יש שיאמרו שתלישת שיערות באמצעות שעווה מסייעת לדלל את כמות השיער בטווח הארוך ויש כאלה שאומרים שהיא גורמת להוצאה של וורידים ברגליים. המחירים נעים בין 30-200 ש“ח אצל קוסמטיקאית, תלוי באזור בגוף. אם תבחרו לרכוש את השעווה בעצמכם לתלישה עצמית המחירים נעים בין 40-100 ש“ח עבור שעווה בקופסא, רצועות או מכשיר רול און שהופך את המריחה לקלה הרבה יותר. שיטה יעילה להסרת שיער, העור נשאר חלק די הרבה זמן אבל – זה כואב מאוד.

 

הסרת שיער באמצעות מכונה ביתית

היום יש לא מעט מכונות ומסירי שיער חשמליים של כל מיני מותגים וחברות. התוצאה מאוד דומה להסרת שיער באמצעות שעווה. המכשיר פועל באמצעות דיסקית נלחצת, זאת בשונה מהדור הקודם בו היו דיסקים קפציים. המחירים נעים בין 100-500 ש“ח למכשיר עם אחריות לשנה. היתרונות: שיטה יעילה המסירה גם את השיערו תהכי קטנות. החיסרון: שכבה לא אחידה בתהליך ההסרה. עדיין יש כאב, אבל הרבה פחות משעווה.

 

הסרת שיער באמצעות לייזר אינפרא אדום או אפליציה

כעת עברנו לשיטות קצת יותר מתקדמות. שלושת הטכניקות הללו מגיעות מתחום האסתטיקה הרפואית ורק קוסמטיקאית מוסמכת יכולה לבצע אותן. שלושת השיטות הללו עובדות על שיטה של הרס קבוע של שורש השערה ולכן הן גם הכי יעילות בטווח הארוך. חשוב להבין כי שינויים הורמונליים קיצוניים כמו הריון למשל עלולים לגרום לצמיחה מחודשת של שיערות שכבר לא בחיים. עדיין, שלושת השיטות הללו הן היעילות ביותר. כל אחת והיתרונות שלה.

 

הסרת שיער באמצעות לייזר

התהליך נעשה באמצעות קרן אור אשר חודרת לפיגמנט בזקיק השיערה, מה שמוביל לעיכוב בתהליך הצמיחה שלו. ניתן לעשות שימוש בטכנולוגיית הלייזר במגוון של אזורים לרבות רגליים, ידיים, בטן, חזה, גב, מפשעות, בתי השחי ועוד.

 

הטיפול נחשב ליעיל לבעלי עור בהיר ושיער כהה. מי שסובל/ת מבעיות הורמונליות או ממחלות כמו ויטלגו וסוכרת לא יכול לבצע את הטיפול. הטיפול פחות מומלץ לנשים המתכננות להיכנס להריון ולהניק. לכל מכון יש את המחירים שלו אבל המחירים להסרת שיער בלייזר נעים בין 1,000-6,000 ש“ח לאזור. היתרונות של הסרת שיער בלייזר: 80-90 אחוז מהשיער מוסר לצמיתות ויתר השיער הופך דליל. החסרונות הם במחיר שנחשב יחסית גבוה ומלווה בתחושה של חוסר נוחות בזמן הטיפול. יש היום מכשירים מאוד מתקדמים המסייעים להפחית את הכאב. טיפולי הסרת שיער בלייזר יש לבצע כל כמה שבועות תלוי בקצב צמיחת השיער. בדרך כלל נהוג לרכוש סדרת טיפולים. אסור להיחשף לשמש בשבועיים שאחרי הטיפול.

 

לייזר להסרת שיעראת רוצה להוריד שיער בלייזר בבית? את קוסמטיקאית המתלבטת איזה מכשיר לקנות למכון? צריכה קצת סדר בעניינים? אל תדאגי. אנחנו כאן. בחירה של לייזר להסרת שיער היא לא רק בחירה במכשיר שמוריד שיער. אלא מדובר על מכשיר לו משמעות קריטית לבריאות שלכם.

אנחנו אולי לא יכולים להגיד לכן באופן נחרץ איזה מכשיר לקנות. לקניה של לייזר להסרת שיער יש השלכות שונות ומגבלות שונות. כמו מסגרת התקציב העומדת לרשותכן, הסיבות בגינן אתן הולכות על הורדת שיער בלייזר ועוד. אבל אנחנו כן יכולות לתת את דעתכן על מספר סעיפים שיתנו לכן להבין מה חשוב כשאתן ניגשות לקנות מכשיר לייזר להסרת שיער.


קודם כל, זכרו כי מכשיר להסרת לייזר צריך להיות איכותי

לייזר להסרת שיער הוא קודם כל מכשיר לו השלכה ישירה על הבריאות שלכן. מדובר על מכשיר שהשימוש בו עלול להביא להשלכות חמורות במידה ולא משתמשים בו כמו שצריך. חלק מתופעות הלוואי יכולות להיות שלפוחיות גדולות במקום הטיפול, גירוד, אדמומיות ואפילו, במקרים חריגים כוויות. כך שבאמת אתן לא רוצות להשתמש במכשיר לא איכותי.

אלא, שאם אתן רוכשות לייזר להסרת שיער באינטרנט אתן עלולות לפול לאתרים לא מקצועיים שמוכרים מכשירים שאתן ממש לא הייתן רוצות לנסות. ההמלצה שלנו היא לשים לב כי אתן קונות מיבואן רשמי ומוכר. אל תתפתו למכשירים במחירים זולים מדי. לייזר להסרת שיער ביתי עולה לפחות 1500 שקלים וכאשר אנחנו מדברים על לייזר להסרת שיער במכון אנחנו מדברות כבר על סכומים של כמה עשרות אלפים. כך שאל תתפתו לקנות מכשיר במחיר נמוך מזה.

אם אתן מתלבטות, בדקו מי נתן הכשר למכשיר. משרד הבריאות הישראלי נותן אישור הרשום על גב הקופסא בה מגיע המכשיר. במידה והמכשיר מגיע מחוץ לארץ חפשו את האישור של המרכז הרפואי בארץ המוצא. במקרה של אמריקה לדוגמא אנחנו מדברות על ה- FDA וכן הלאה.


לאיזו מטרה אתן רוכשות לייזר להסרת שיער

לייזר להסרת שיער ביתי עלול להיות יעיל פחות מלייזר במכון. הסיבה לכך, היא כאמור, הסכנה של השימוש בלייזר בידיים לא מקצועיות. כך שאם אתן בעלות שיער שיותר קשה להסיר אותו בלייזר. כמו למשל במקרה של בחורות עם שיער בהיר, או עבה וצפוף, יכול להיות שתצטרכו להשקיע יותר בקניה של מכשיר היכול להתמודד עם הצרכים הייחודיים שלכן.

במידה ומדובר במכון קוסמטי, ההמלצה היא כמובן ללכת למכשירים הטובים והמתקדמים בשוק. זכרו, גם אם תשלמו כמה שקלים נוספים עכשיו, בהמשך זה ישתלם לכן בגדול.

במידה ואתן הולכות לתהליך של הסרת שיער בלייזר בבית, זכרו כי טיפול לא מתרחש בפעם אחת וזהו. אנא, היו עקביות. שימו תזכורת ביומן והיצמדו לסדרת טיפולים שתחליטו עליה עם עצמכן מראש. האמינו לנו, אין יותר מתסכל מלגלות שאת לא מתקדמת בטיפול כי שכחת לבצע אותו בזמן.


אל תשכחו לדבר עם איש מקצוע לפני שאתן מתחילות בתהליך

הורדת שיער בלייזר כאמור, זו פעולה הדורשת מיומנות וריכוז. במידה ורכשתן לייזר להסרת שיער בבית, אל תתחילו לפעול לפני שאתן מתייעצות עם אנשי מקצוע המכירים את התחום. יש מקרים בהם אסור לעשות טיפול להסרת שיער בלייזר עבור אלו הלוקחות תרופות באון קבוע או שאתן לא יודעות בוודאות איך צריך לנהוג לאחר הטיפול. כך שאם כבר רכשתן לייזר להסרת שיער, השתדלו לקחת עוד כמה דקות להתייעץ עם רופא או קוסמטיקאית שיעזרו לכן לעבור נכון את התהליך.

אם אתן מעוניינות לשמוע עוד, צרו אתנו קשר

 

שיטות להסרת שיערהסרת שיער באמצעות אפליציה

השיטה עובדת על טכניקה שכאשר אנו מונעים מהשערה את הדם שהיא צריכה כדי לצמוח, השורש שלה מת. התהליך מתבצע עם מחט חשמלית מאוד דקה אותה מחדירים אל השורש של כל שערה וכך בעצם הנימים הקטנים שאחראים לספק את הדם נהרסים. העלות נקבעת לפי משך טיפול. בין 20-50 ש“ח לחמש דקות של טיפול. הטיפול יעיל, מעט כואב והתוצאה אמורה להישמר לנצח.

 

הסרת שיער באמצעות אינפרא

שיטה זו נקראית גם IPL. היא פועלת על הרס של שורש השערה כאשר אורך הגל נקבע לפי הפיגמנט וצבע השיער, בשונה מטכנולוגיית הלייזר, שם הטיפול נקבע לפי צבע העור. המחירים נעים בין 500- 5,000 ש“ח בהתאם לגודל האזור וכמות הטיפולים. 80% מהשיער מוסר לצמיתות, אך גם כאן התחושה איננה נעימה.

 

לסיכום, לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. יש חשיבות גם לבחירת המקום שבו אתם מחליטים או מחליטות לבצע את הסרת השיער ולכן לא מספיק רק לבחור את השיטה שהכי מתאימה לכם, אלא לברר על מכון מקצועי להסרת שיער שעובד עם רישיון, במקצועיות רבה, מקפיד על אסתטיקה, ניקיון וסטריליות לאורך כל התהליך.

 

המדריך שלנו להסרת שיער גוף

שיטות להסרת שיער לצמיתותמה סגנון השיער שלך? לא על הראש – אנחנו מדברים על שיער הערווה שלך

לא יכולה לסבול שיש שיער שם למטה?

יש הרבה מוצרים להסרת שיער בגוף שניתן לקנות בכל פארם. אך האם הם מהווים שיטות להסרת שיער לצמיתות?

 

רוצה להרגיש חלקה ולתמיד?

ישנן מגוון שיטות להסרת שיער: גילוח, מסירי שיער בקרם, הורדת שיער בלייזר, אלקטרוליזה, מְרִיטָה. שעווה. לא כל השיטות מהוות שיטות להסרת שיער לצמיתות.

נמאס לך מסכין הגילוח שפוצע אותך? סובלת מכאבי השעווה שכל חודש את נהנת ממשיכות כואבות בחלקי גופך?

גילוח הינו הפופולרי ביותר אך יש לציין ש גילוח יוצר חריצים מיקרוסקופיים שחיידקים יכולים להיכנס אליהם, מה שעלול ליצור בעיות חמורות יותר (כמו זיהומים בעור). הפוך את הסרת שיער בגוף לחלק משגרת יומך באמצעות הגילוח, מדובר על התעסקות יום יומית.

שעווה היא בדרך כלל פרקטיקה בטוחה, אבל בכל פעם שאתה קורע שיער מהעור שלך יש כמה דברים שיכולים להשתבש. שעווה ברזילאית יכולה להרים את העור והעור הופך אדמדם ורגיש מיד לאחר השעווה, יש גם כאבים שמתלווים. לשעווה ברזילאית יש את הכוח לגרום לך להרגיש רעננה לאורך זמן ארוך יותר מהגילוח.

 

 

השיער מציק לכם? גלו שיטות מדהימות להסרת שיער לצמיתות

יש שפע של אפשרויות זמינות אם תבחר במסלול שיטות להסרת שיער לצמיתות.

 

לא רק על שיער ערווה מדובר, מדובר על שיער גוף לא רצוי. תוכלו להיפתר ממנו לצמיתות.

עבור נשים רבות  וגברים רבים היפטרות משיער לא רצוי יכולה להוות נטל. אבל זה קשה עוד יותר לנשים הסובלות משיער עודף בגוף או על גבי הפנים. הנשים חלקות יותר מגברים מטבען, אך ישנן נשים אשר אינן חלקות הרבה יותר מהגברים ולכן חייבות להכיר שיטות להסרת שיער לצמיתות על מנת להוריד מעליהן את הנטל החוזר ונשנה הזה.  ישנ איזוריים בהם שיעור היתר מופיע במספר איזורים בלתי קונבנציונאלים כמו למשל השפה העליונה, הסנטר, החזה, הבטן, הגב התחתון, אאיזור התחתון והירכיים העליונות.

אסור לזלזל בהשפעת שיער גוף או פנים לא רצויים על איכות חייה של האישה או על חייו של הגבר.

זו באמת בעיה שמציקה לנשים וגברים רבים ברחבי העולם.

שיחה עם איש מקצוע בתחום הסרת השיער יוכל לסייע ולהכווין אתכם לדרך הנכונה עבורכם ולשיטות להסרת שיער לצמיתות שמתאימה לכם במיוחד. נשמח להפנות אותך להמון טיפולים יעילים  להסרת שיער לצמיתות.

 

גלי את השיטות להסרת שיער לצמיתות שירגיעו את עורך ואותך לתקופה ארוכה.

שיטת האלקטרוליזה

אלקטרוליזה היא השיטה היחידה להסרת שיער המסירה את השיער לצמיתות. משתמשים במכשיר ייעודי וייחודי בצורת מחט כדי להשמיד את שורש השיער מבסיסו. עד 25 מפגשים כדי להסיר לחלוטין את כל שורשי השיער. מדובר על "עבודת נמלים", כל שורש שיערה מקבל יחס אישי מהאלקטרודה.  אלקטרוליזה היא אפשרות כזו, שבה משתמשים במחט זעירה עם זרם חשמלי להשמדת זקיקי השיערה.

הורדת שיער באור הלייזר

הסרת שיער בלייזר היא טכניקה נוספת, מעולה ופופולרית בארץ ובעולם. כאן, קרני אור מרוכזות מאוד הורסות את זקיקי השיער. וכך גורמת לשיער לא לגדול לאורך זמן ואף לעיתים לצמיתות. שיטה זו פופולרית מאד בארץ ובעולם והתוצאות של הורדת שיער באור הלייזר הינן מדהימות והלקוחות מרוצים ונהנים מגוף חלק משיער, בין טיפול לטיפול וגם לאחר גמר הטיפולים. בדרך כלל מדובר על 12 טיפולים, לקבלת תוצאה טובה. ישנם גם טיפולי אחזקה במהשך לשימור התוצאה.

 

 

אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!