מה שצריך לדעת על הסרת שיער בשעווה לגברים

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

תוכן עניינים

הסרת שיער בשעווה לגבריםהסרת שיער בשעווה לגברים מסייעת להיפטר מגב שעיר. דמיינו את הגב שלכם חלק וחסר שיער, ללא מבוכה בחדר הכושר וללא פלומת שיער שנשפכת מבעד לצווארון החולצה שלכם בעבודה או בפגישות. אחרי שהשיער מוסר מהגב, אפשר ללכת בתחושה של ביטחון, דימוי עצמי וגאווה לכל מקום בין אם זה לבריכת השחייה, בין אם זה לחדר הכושר ובין אם לכל מקום שבו הגוף שלנו חשוף. יתרון נוסף של הסרת שיער בשעווה לגברים הוא בכך שאותם גברים שעושים את התהליך לא סובלים יותר מגירוד וגירויים בעור או ריח גוף שאינו נעים, או זקיקי שיער פגועים מגילוח. זה הזמן להיפרד מהתחושה הלא נוחה הזו שאתם מקבלים כאשר אתם מתאמנים במזג אוויר חם ומזיעים. כמובן, שכאשר בוחרים לבצע הסרת שיער בשעווה, חשוב שזה יתבצע אצל קוסמטיקאית מקצועית, מישהי שעושה שימוש בחומרים איכותיים, גם כדי שהתהליך יהיה כמה שיותר נעים וגם כדי שלא יהיו גירויים וסימנים על העור אחרי כן. 

אין יותר גילוח

אתם יודעים מניסיון שגילוח אינו פתרון יעיל, במיוחד להסרת שיער מהגב. גילוח זו שיטה שאיננה נוחה ואנחנו גם לא יכולים לבצע את זה בעצמנו ולהגיע לכל האזורים הבעיתיים. לעומת זאת, שימוש בשעווה על ידי איש מקצוע מיומן מאפשר השגת תוצאות יעילות ללא כאבים, וללא פגיעה בפיגמנטציה בעור שלכם. בנוסף, שבוחרים לבצע הסרת שיער בשעווה, ככל שהזמן עובר השיער מדלדל, צומח פחות וגם דליל יותר, ככה שלטווח הארוך, אין ספק כי מדובר באחת השיטות הכי טובות שיש, בעיקר עבור גברים שחוששים או לא רוצים מסיבות כאלה ואחרות, לבצע הסרת שיער בלייזר שנחשבת לשיטה יקרה יותר. גם אם תבקשו מבן או בת הזוג שיסייעו לכם בתהליך הסרת השיער מהגב, לא תמיד התוצאות יהיו משביעות רצון, וזוהי טרדה שעשויה להעיב מעט על הזוגיות.

בני זוג אהובים אינם מעוניינים לגלח או להסיר בשעווה גב מלא שיער של בני זוגם, במיוחד כשיש צורך לחזור על כל התהליך שוב ושוב. פשוט אין את הזמן לזה, כי החיים קצרים מדי, והשיטה הטובה ביותר היא הסרת שיער בשעווה לגברים על ידי איש מקצוע מומחה.

הסרת שיער בשעווה מתאימה לכל צבעי העור

בניגוד לשימוש בלייזרים, הסרת שיער בשעווה לגברים מתאימה לכל סוגי העור, כולל לגברי עם עור בהיר, שזוף או כהה.

אם יש לכם שיער גב עבה וכהה ואתם חוששים שטיפול בשעווה לא יניב תוצאות משביעות רצון, חשוב שתבינו שההליכים יעילים על כל סוגי השיער, והתוצאות מדהימות.

מכון הסרת שיער בשעווה לגברים

נשים מכירות את הקדם של הסרת שיער כבר שנים, אבל הסרת שיער בשעווה אינה מיועדת רק לנשים. במכון הסרת שיער, אחד מתוך חמש לקוחות הוא גבר, כלומר, עשרים אחוזים מהלקוחות מעוניינים לעבור הליכי הסרת שיער בשעווה לגברים, ומדי חודש, מאות גבהים נהנים מהתוצאות הנהדרות שמגיעות עם הסרת השיער. זה הזמן להצטרף אליהם.

אין צורך לחשוש, להתבייש, לדחות את הטיפול או לחשוב שמכון הסרת שיער מיועד אך ורק לנשים. אז אם אתם מעוניינים להסיר את כל שיער הגוף שלכם, איש מקצוע מיומן ישיג מטרה זו, כך שאין צורך להישאר מאחור. פנו למומחה בתחום לייעוץ עוד היום.

מחירון הסרת שיער בשעווה

תעריפי הסרת שיער בשעווה לגברים לטיפולים בודדים הם:

הסרת שיער מבתי השחי – 89 ₪.

הסרת שיער מהבטן – 119 ₪.

הסרת שיער מכל הגב בלי הכתפיים – 139 ₪.

הסרת שיער מהכתפיים והגב – 190 ₪.

הסרת שיער מהכתפיים בלבד – 90 ₪.

הסרת שיער מהגב התחתון – 99 ₪.

הסרת שיער מפשעות מלא – 270 ₪.

הסרת שיער מפשעות חלקי – 169 ₪.

הסרת שיער מהחזה – 159 ₪.

הסרת שיער מהאוזניים – 49 ₪.

הסרת שיער מהצוואר – 70 ₪.

יש מקומות שבהם תוכלו לקבל מבצעים והנחות על כל מיני סוגים של טיפולים ויחד עם זאת, לרכוש כרטיסיית טיפולים ועליה לקבל הנחה שהיא כללית. בכל אופן, שווה לבדוק איפה אתם מבצעים את הסרת השיער וסוגי טיפולים אחרים שמתאימים גם לגברים בין אם זה טיפול קוסמטי לפנים, בין אם זה הסרת שיער באזורים אחרים ובין אם טיפולי מניקור ופדיקור המיועדים לקהל הגברים. 

הסרת שיער בשעווה לגברים
אסתטיק
אסתטיק

שירות לפני הכל
אנו שמים דגש ומקפידים על שירות לקוחות בסטנדרטים הכי גבוהים ולוקחים השראה וידע ממרכזים בחו“ל. נשמח להעניק לכם שירות מקצועי וללוות אתכם בתהליך החל משלב הייעוץ

דרך טיפול מקצועי ומתקדם עד להגעתכם לתוצאה המושלמת והמדויקת ביותר.

מקצועיות, יושרה, שקיפות, אמון וביטחון הם הערכים שמנחים אותנו כבר שנים רבות ללא פשרות, כאשר תמיד טובת הלקוחות והרצונות שלו עומדים לנגד עינינו

התקשרו עכשיו!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג נאטורפיל חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!

מבצעים מטורפים מבית

מלאו את הטופס ונציג קר לייזר חוזר אליכם עם ההטבות הכי שוות!